خدمات بنیاد مستضعفان به اطلاع مردم برسد

آیت الله عبادی با اشاره به خدمات مختلف بنیاد مستضعفان در سطح کشور و خراسان جنوبی، گفت: اطلاع رسانی بیشتری باید نسبت به اقدامات بنیاد مستضعفان به مردم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه(9 اسفند) در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه اطلاع رسانی بیشتری باید نسبت به اقدامات بنیاد مستضعفان به مردم صورت گیرد، گفت: بنیاد سامانه ای را طراحی کند که چنانچه کسی در کشور نقدی نسبت به عملکرد این نهاد داشته باشد، بتواند از طریق این سیستم ارتباطی به بنیاد برساند.

 

وی با بیان اینکه هدایت بهترین نعمت الهی و ضلالت برترین نقمت است، گفت: بشر امروزی درب های هدایت را عملا به روی خود بسته است.

 

امام جمعه با بیان اینکه متاسفانه می بینیم که بشر عقل را به وسیله انواع افکار و اعمال زشت را در زنجیر نفس قرار می دهد و با مکتب پیامبران الهی می جنگند، گفت: این کارها را خود بشر انجام میدهد، در حالی که بعثت رحمتی برای جهانیان است.

 

ایت الله عبادی با بیان اینکه مردم قبل از بعثت پیامبر(صلی الله علیه وآله) به انتظار بعثت بودند، گفت: بارها در آیات کریمه قران خداوند مسئله بعث را بیان کرده است و از نشانه هایی که پیامبران قبل در مورد بعث دادند مکان بعثت پیامبر است.

 

وی با اشاره به اینکه اهل کتاب که نشانه های پیامبر آخرالزمان را داشتند به کفار می گفتند که پیامبر آخرالزمان بزودی از اینجا ظهور می‌کند، گفت: بشر در این راه امور الهی را ابزاری برای مطامع نفسانی بکار می گیرند و این یک مشکل است که امروز هم متاسفانه وجود دارد و باعث می شود حق و باطل قاطی شود.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: وقتی پیامبر بعثت کرد دشمنان بدنبال بهره بردن از دین برای مطامع دنیایی خود بودند و از نفع بزرگ دین که هدایت است چشم پوشیدند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه استکبار جهانی جامعه را به جایی می برد که حیوانات درنده هم بر این نوع بشر احساس شرف می‌کنند، گفت: در چنین شرایطی خداوند انقلاب اسلامی ایران را که قبلا وعده داده شده است را به ما ارزانی میدهد که مقدمه ای برای ظهور باشد.

 

وی با بیان اینکه امروز یک مجلس انقلابی، قوه قضائیه پا در رکاب و آماده و خدمتگزار و دولت انقلابی و مردمی در کشور روی کار هستند، گفت: مسئولان این فرصت ویژه را عنیمت بشمرند، چراکه در آستانه یک آزمایش بزرگ قرار داریم و چنانچه خوب عمل شود بازتاب آن در جامعه بشری که بدنبال منجی است موثر خواهد بود و اگر هم عمل و رفتار و اخلاق مسئولان به گونه ای باشد که مردم دلسرد شوند آثار سوء آن به اسلام و جامعه بشری می رسد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه چنین نیست که یک عده به عنوان دولت بیایند و کار همه را درست کنند، گفت: همه باید با دولت در راستای حل مشکلات همکاری کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1152755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha