دین اسلام همچنان بیرق‌دار آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و قیام مستضعفان در مقابل مستکبران جهان است

حسنوند گفت: امروز قرن‌ها پس از بعثت نبی‌اکرم (ص)، دین اسلام همچنان بیرق‌دار آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و قیام مستضعفان در مقابل مستکبران جهان است و تا زمانی که بعثت به ظهور آخرین منجی از سلاله پاک پیامبر (ص) متصل شود، باید از این امانت الهی حفاظت کرد.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید مبعث رسول مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: بعثت رسول مکرم اسلام (ص) بشارت خداوند برای هدایت انسان بود تا سرآغاز راه درخشان الهی برای تکامل دین، تجلّی رحمت الهی، ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی، تحقق راستین آزادی و عدالت و برابری و توحید شود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: بعثت نبی اکرم (ص) همچون آبی زلال برای جان‌های تشنه بود که تا قرن‌ها جامعه بشری از چشمه‌سار هدایت و معرفت سیراب می‌شود.

 

وی اذعان کرد: خداوند سبحان در ۲۷ رجب سایه عنایت، چتر مهر و رحمت بی‌منتهای خود را بر گستره هستی جلوه گرساخت، رستگاری و کرامت را بربشریت ارزانی داشت و قدرت لایزال خود را در مسیر گسترش دین مبین در سراسر عالم نشان داد.

 

حسنوند تصریح کرد: امروز قرن‌ها پس از بعثت نبی‌اکرم (ص)، دین مبین اسلام همچنان بیرق‌دار آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و قیام مستضعفان در مقابل مستکبران جهان است و تا زمانی که بعثت به ظهور آخرین منجی از سلاله پاک رسول‌الله (ص) متصل شود، باید از این امانت الهی حفاظت کرد.

 

کد خبر 1152788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha