برگزاری اردوی جهادی در عرصه فرهنگی در خلیل شهر بهشهر

خلیل خلیلی گفت: به همت مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر، اردوی جهادی در عرصه فرهنگی در اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

«هنده خلیل خلیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد:  ماه شعبان ماه ورود به ماه مبارک رمضان است و تلاش برای بزرگداشت اعیاد و برگزاری مراسم ها و بزرگداشت شعائر اسلامی یکی از برنامه‌های مهم ما در این ایام برای نهادینه کردن سبک زندگی ایلامی دینی در جامعه است.

 

مسئول مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر افزود: تلاش داریم تا با نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه مردم در این ماه پر خیر و برکت، از کرامت و رحمت این ماه عظیم بیش از پیش بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول 43 سال گذشته انقلاب اسلامی با توجه به ارزش های انقلاب و اسلام از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام در برابر تمامی تهدیدات و هجمه های دشمن دفاع کرده ایم و اکنون هم با تمام توان در برابر حملات ضدفرهنگی دشمن ایستاده ایم و برگزاری اردوی جهادی در عرصه فرهنگی گامی مهم برای ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه به افراد نیازمند در جامعه است .

 

خلیل خلیلی گفت: به همت مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر، اردوی جهادی در عرصه فرهنگی در اعیاد شعبانیه برگزار می شود و برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، جشن تکلیف، مشاوره گروهی پیرامون مسائل خانوادگی و مشاوره تحصیلی از جمله این برنامه هاست.

 

مسئول مرکز تخصصی فرهنگی قرآنی بقیه الله خلیل شهر افزود: اجازه نمی دهیم که برخی از شیطنت های دشمنان ما و جامعه ما را از اهداف اصیل ما دور کند و با قدرت در برابر دشمن ایستاده ایم و مقابله خواهیم کرد تا ارزش ها و آرمان‌های ما حفظ شود.

 

وی یادآور شد: ماه شعبان سرشار از بشارت است و مهمترین وظیفه ما در این ماه شناساندن این ماه و بشارت های آن به نسل جدید جامعه است.

کد خبر 1152815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha