ایجاد فرصت های جدید در فارس برای استفاده مناسب از جام جهانی قطر

فرخ زاده گفت: جام جهانی قطر به عنوان یک رویداد مناسب برای توسعه گردشگری و اقتصادی می تواند تاثیرات مطلوبی برای استان فارس داشته باشد و در پی ایجاد فرصت های جدید برای استان در این رویداد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، شب گذشته (دوشنبه 9 اسفند) در جلسه کمیته فرصت های گردشگری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که با حضور مدیران ارشد استان و فعالان اقتصادی کشور قطر برگزار شد، گفت: در پی سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به قطر، تفاهم نامه های همکاری مطلوبی منعقد شده است و استان فارس برای تحقق مواردی که منطبق با ظرفیت های این استان است تلاش می کند.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس افزود: جام جهانی قطر به عنوان یک رویداد مناسب برای توسعه گردشگری می تواند تاثیرات مطلوبی برای استان فارس داشته باشد و در پی ایجاد فرصت های جدید برای استان در این رویداد هستیم.

وی اضافه کرد: هماهنگی هایی با سفیر ایران در قطر انجام شده و استاندار فارس روز چهارشنبه جلسه ویدئو کنفرانسی در این خصوص با قطر خواهد داشت.

فرخ زاده اعلام کرد: گردش کاری شامل بسته های اقتصادی، فرهنگی، اعزام نیروی کار، صادرات صنایع دستی و ... با حضور نماینده وزارت خارجه در شیراز تهیه شده است و از فرصت های ایجاد شده باید در حوزه رونق اقتصادی، مبادله کالا، خدمات و آفرینش رویدادها و ... با هدف توسعه فارس استفاده کنیم.

کد خبر 1152829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha