تمدید طرح پایش و پالایش بیمه اصحاب قرآن و عترت در گیلان

طرح پایش و پالایش بیمه اصحاب قرآن و عترت در گیلان تا ۱۵ اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، اجرای طرح پایش و پالایش بیمه اصحاب قرآن و عترت در گیلان از  یک‌شنبه(۱ اسفند) در راستای حمایت از مربیان و فعالان قرآنی و عضویت آنان در صندوق اعتباری هنر آغاز شد.

 

در این طرح که تا ۱۵ اسفند تمدید شد، فعالان قرآنی عضو صندوق و متقاضیان ﻋﻀﻮﻳﺖ ﺩﺭ آن با اجرای این طرح می‌توانند از خدمات ارزنده آن چون بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تسهیلات حمایتی، کمک هزینه ازدواج و غیره  بهره گیرند.

 

لزوم انطباق آخرین وضعیت بهره‌مندان با توجه به آیین‌نامه بیمه فعالان قرآنی، عضویت در صندوق اعتباری هنر و یا تمدید عضویت شرط اصلی بیمه این قشر است که بررسی و احراز صالحیت‌ها اﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺣﻤﺪ ﺑﻪ آﺩﺭﺱ qia.ir انجام می شود.

 

مطابق با دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان قرآنی با عناوین «قاریان و مرتلان قرآن کریم»، «حافظان»، «حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه»، «اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت»، «مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت»، «خادمان، چهره‌ها و پیشکسوتان قرآن کریم»، «داوران مسابقات قرآن کریم»، «فعالان حوزه آواها و نغمات دینی»، «طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزارهای قرآن و عترت»، «مفسران، مترجمان، پژوهشگران و مصححان قرآن کریم» مشمول بیمه فعالان قرآنی می‌شوند

کد خبر 1152856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha