رسانه ظرفیتی عظیم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

ستاری، با اشاره به تهاجم فرهنگی و توطئه های دشمن در این زمینه، گفت: راه مقابله با این تهاجم فرهنگی رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، دکتر «بهرام ستاری»، شامگاه(10اسفند)، در جمع خبرنگاران با اشاره به تهاجم فرهنگی طراحی شده از سوی دشمن، اظهارداشت: راه مقابله ما با این تهاجم ترکیبی در ابعاد گوناگون در حوزه رسانه است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی کاربردی از ظرفیت رسانه ها، افزود: تنوع و غنای مطبوعاتی لرستان یک فرصت است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن حمله همه جانبه‌ و به فرمایش مقام معظم رهبری تهاجم ترکیبی طراحی کرده است، ادامه داد: در این برهه اصحاب رسانه رسالت سنگینی بر دوش دارند.

 

ستاری از اصحاب رسانه به عنوان سربازان جنگ نرم یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه باید ضروری است که به تجهیزات و فضای لازم مجهز شوند و این رسالت مسئولان نظام را سخت‌تر کرده است و باید بتوانند این تجهیزات را در اختیار اصحاب رسانه بگذارند.

 

وی به نقش رسانه ها در زمینه جهاد تبیین اشاره کرد و عنوان کرد: قرار گرفتن رسانه ها در کنار مسئولین امری مهم در زمینه عملیاتی کردن جهاد تبیین است.

 

ستاری بر ضرورت حمایت از اصحاب رسانه، گفت: زمانی می‌توانیم از اصحاب رسانه انتظار جهاد داشته باشیم که در کنار آنها باشیم و مورد حمایت قرار گیرند.

 

کد خبر 1152935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha