وضعیت طلاق و حجاب در بهارستان بحرانی است / از مشاوران حوزه علمیه قم کمک بگیرید

امام جمعه شهرستان بهارستان با ذکر این نکته که وضعیت طلاق و حجاب در بهارستان بحرانی است، گفت: از مشاوران حوزه علمیه قم کمک بگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان به ریاست امام جمعه این شهرستان و با حضور مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام محمود  نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه وضعیت حجاب و آمار طلاق در بهارستان به مرز بحرانی رسیده و مسئولین باید چاره اندیشی کنند.

وی در نشست شورای فرهنگ عمومی و توسعه قرآنی بر اهمیت حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: در جامعه امروز وضعیت حجاب در سطح شهرستان بسیار زننده است و باید چاره اندیشی شود.

 امام جمعه بخش گلستان ادامه داد: این شرایط به تولیدی ها نیز بر می گردد چرا که اگر خانواده ای بخواهد برای فرزند خود لباس مناسب اسلامی تهیه کند در فروشگاه ها یافت نمی شود.

حجت الاسلام نورپور با ابراز نگرانی از افزایش طلاق در منطقه نیز گفت: متاسفانه وضعیت طلاق در شهرستان به مرز خطرناکی وارد شده و باید ضمن دعوت از مشاوران زبده حوزه علمیه قم متولیان امر پای کار بیایند.

کد خبر 1152952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha