احداث یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی در  قصرقند چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان گفت: احداث یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان قصرقند از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می باشد که مقدمات آن در دست اجرا می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، جمعی از اعضای شورای شهر قصرقند با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با دکتر کامران کردی رئیس دانشگاه در جهت پیگیری مشکلات بهداشت و درمان شهرستان قصرقند دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار اعضای شورای شهر قصرقند به نمایندگی از مردم شهرستان قصرقند با تشکر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و پیشرفت ملموس وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان، مطالبات عمومی مردم قصرقند را مطرح و خواستار مرتفع شدن مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان شدند.

 

دکتر کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه با تشکر از حضور نمایندگان مردم شریف قصرقند در شورای شهر این شهر و لزوم تداوم این دیدار ها در کمک به درک متقابل از وضعیت موجود و توسعه بهداشت و درمان منطقه در خصوص شهرستان قصرقند بیان داشت:

 

همکنون ۴ پزشک متخصص در تخصص های زنان، داخلی، اطفال و رادیولوژی در این شهرستان حضور دارند و بصورت هفتگی به ویزیت بیماران می پردازند، همچنین مرکز جامع سلامت این شهرستان بصورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد.

دکتر کردی افزود : در مرکز دمبیان حضور پزشک و ماما را شاهد هستیم و داروخانه مرکز هم بزودی فعال خواهد شد، همچنین بخش رادیولوژی تا پایان سال راه اندازی خواهد گردید، پیشرفت فیزیکی آزمایشگاه مرکزی بالای ٩٠ درصد می باشد و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ١۴٠١ مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان گفت: احداث یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان قصرقند از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می باشد که مقدمات آن در دست اجرا می باشد .

کد خبر 1152958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha