اجرای پویش «عطر گل محمدی» توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش» گندمان

پویش «عطر گل محمدی» در راستای تولید کلیپ و شعرخوانی در وصف پیامبر گرامی اسلام توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجدالرضا (ع) شهر گندمان اجرا شد.

«عذرا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پویش «عطر گل محمدی» در راستای تولید کلیپ و شعرخوانی در وصف پیامبر گرامی اسلام توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجدالرضا (ع) شهر گندمان اجرا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: علاقه مندان باید تولیدات خود را در فضای مجازی به آدرس @kanoon.afarensh ارسال کنند.

 

زمانی به سایر برنامه های این کانون اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه ها و فعالیت‌های این کانون در حوزه قرآن کریم برگزار می شود و تاکنون غالب نوجوانان و جوانان جذب شده به مسجد در حوزه قرآن هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: شناسایی استعداد های برتر در حوزه قرآن از دیگر فعالیت های این کانون است که توسط اساتید مجرب دعوت شده صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی، برگزاری مسابقات قرآنی بخشی از این فعالیت ها است که نوجوانان و جوانان زیادی را جذب خود کرده است.

 

زمانی برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی از جمله کلاس های آموزشی قرآن کریم موجب استقبال والدین برای حضور نوجوانان و جوانان خود در این کلاس های تاثیر گذار شده است.

 

مدیر کانون مسجد الرضا (ع) شهر گندمان به فعالیت های حوزه بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش های بهداشتی و توزیع بین عموم مردم و کادر درمان، ضدعفونی مساجد و گندزدایی معابر عمومی شهر، ارائه آموزش های لازم به مردم در خصوص چگونگی رعایت موارد بهداشتی و برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا از جمله فعالیت های این کانون در حوزه بهداشتی است.

 

وی به اجرای رزمایش کمک های مومنانه هم اشاره کرد و گفت: با همکاری و همراهی خیرین و کمک های مردمی بیش از یکهزار بسته غذایی در طول مدت دوران کرونا بین عزتمندان و خانواده های گرفتار در بیماری کرونا توزیع شده است.

 

زمانی خاطرنشان کرد: مسابقه پخت غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد از دیگر فعالیت‌های شاخص این کانون محسوب می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: همچنین، کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) با راه اندازی صندوق قرض الحسنه ثامن الائمه (ع) در مسجد اقدام به اعطای تسهیلات به افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون کرده است.

 

وی، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج برادران و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضاء از دیگر رویکردهای این کانون فرهنگی هنری است.

 

زمانی در ادامه گفت: همچنین کانون فرهنگی هنری آفرینش در زمینه ترک اعتیاد معتادین شهر هم با همکاری سایر نهادها و ارگان های مرتبط فعالیت دارد و توانسته است بسیاری از معتادین را به زندگیشان برگرداند.

 

کد خبر 1152966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha