برای کاهش دردهای مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهم کرد

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد درباره پیگیری‌های امام‌جمعه و گروه جهادی برای آزادی زندانیان در گفتگویی به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت.

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در گفتگو با شبستان گفت: با شروع شیوع ویروس منحوس کرونا گروهی جهادی مزین به نام شهید عمادی با حضور طلاب، روحانیون و برخی دیگر از فعالان جهادی از جمله خیرین تشکیل شده است و در موضوعات مختلف از جمله کمک به فقرا و توزیع بسته‌های معیشتی، ساخت منازل محرومین و کمک به تکمیل منازل نیمه‌ساخته شده و تعمیر آن‌ها و آزادی زندانیان، کمک به خانواده‌های آنان و کمک به بیماران صعب‌العلاج فعالیت می‌کنند.


وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد خدمات این گروه گفت: با همکاری با بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی بسته‌هایی را برای مردم نیازمند آماده و بین این عزیزان توزیع کردیم. علاوه بر این کمک به زلزله‌زدگان را در دستور کار قرار دادیم و به طور نمونه بسته‌ای محتوی مواد غذایی را بین مردم توزیع شد. علاوه بر این کمک‌هایی نقدی نیز به فراخور نیاز نیازمندان در اختیار آنان قرار دادیم.

 
حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی منطقه گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی زندانیانی که محکومیت مالی داشته را شناسایی کردیم و برای آزادی آنان با استفاده از کمک‌های خیرین اقدام کردیم. در این راستا چند روز پیش یکی از زندانیانی که بدهی مالی به مبلغ 20 میلیون تومان داشت با کمک یکی خیرین گروه از زندان آزاد شد.


وی با اشاره به اقدامات این گروه گفت: این گروه به عنوان زیر مجموعه نهاد امامت جمعه سی‌سخت در حال فعالیت بوده و با نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و... برای شناسایی نیازمندان، خانواده‌های معلولین، افرادی که در دام اعتیاد افتاده‌اند و... همکاری‌های لازم داشته و برای کم کردن دردهای مردم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

کد خبر 1152998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha