مساجد قطب فرهنگی روستاها است / جهاد تبیین بهترین ابزار روشنگری برای نسل جدید خواهد بود

حجت الاسلام عزیزی گفت: مساجد در مناطق روستایی به عنوان قطب فرهنگی شناخته می شوند و فعالیت های کانون ها نیز در افزایش فعالیت ها افزوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» دیروز (10 اسفندماه) در جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و آئین فرهنگ و هنر روستا و عشایر استان در روستای قره قاسملو گفت: نشان دادن توانمندی های فرهنگی و هنری روستاها می تواند فرصت مغتنمی برای ظهور استعدادهای بالقوه فرهنگی در مناطق روستایی و معرفی ظرفیت ها باشد.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: مساجد در مناطق روستایی به عنوان قطب فرهنگی شناخته می شوند و فعالیت های کانون ها نیز در افزایش فعالیت ها افزوده است.

 

وی اظهار داشت: فعالان فرهنگی باید تلاش ها و برنامه های خود را در راستای اجرای «جهاد تبیین» و مسئله سبک زندگی اسلامی به ویژه «فرزند پروری» متمرکز کنند.

 

حجت الاسلام عزیزی افزود: جهاد تبیین نیز یکی از ابزارهای مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است تا بتوانیم با روشنگری بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

آئین فرهنگ و هنر روستا و عشایر استان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای قره قاسملو در روستای قره قاسملو با حضور آحاد مختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار برگزار شد.

 

تجليل از شرکت کننده در مسابقه قرآنی «مدهامتان» فهمای کانون مساجد، تجليل از خانواده شهدای روستا، اجرای مسابقات مختلف در برنامه خصوصاً تجليل از اسامی محمد، مصطفی و امین، اجرای تواشیح توسط گروه نورالثقلین، اجرای تئاتر به همت اعضای کانون و نورافشانی در محوطه مسجد از دیگر بخش های این مراسم فرهنگی همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) بود.

کد خبر 1153126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha