انقلاب اسلامی مسیر حرکت جهان را تغییر داد

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر حرکت جهان را تغییر داد، گفت: رساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم و ملت های غرب کار شبکه تربیتی صالحین است و هر فرد به اندازه ای می تواند در کار خود نیرو بگذارد که اهمیت کارش را بفهمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» امروز (۱۱ اسفند) در دیدار با اعضای شبکه تربیتی صالحین سپاه ناحیه شهرستان زیرکوه اظهار کرد: یکی از مسائلی که هم باید به آن توجه داشته باشید و هم دیگران را متوجه آن کنید اهمیت کاری است که انجام می دهید، این یک امر کلی است و برای هر فرد و در هر کاری به میزان اهمیت آن موضوع باید انتظار تلاش داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب به فرمایش امام راحل یک معجزه بود، گفت: غربی ها به خصوص بعد از اینکه اروپایی ها به قاره آمریکا تجاوز کردند طبق مدارک موجود تا ۸۰ میلیون از مردم بومی آمریکا را کشتند و روی قبر آن ها ایالات متحده ساختند، آمریکا در حال حاضر سرکرده استکبار جهانی است و این آمریکا همان اروپایی ها هستند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: اروپایی ها از ۲۰۰ سال قبل که آمدند هدف سلطه بر کل جهان دارند و به هیچ چیز کمتر از این هم قانع نیستند، آن ها همه چیز را به گونه ای تراش می دهند و قالب می کنند که با هدف آن ها همسو باشد، آن ها با الفاظ نمی جنگند بلکه با محتوا می جنگند.

 

وی ادامه داد: گلادستون مسیحی در حالی که با لردهای بریتانیا صحبت می کرد قرآن را روی دست گرفت و گفت ما در راه و هدفی که داریم یک مانع داریم و آن مانع قرآن است، ما باید این کتاب را از میان برداریم، اما اینکه بخواهیم مجلدات قرآن را از میان مسلمانان جمع کنیم شدنی نیست ولی محتوای قرآن را می توانیم جمع کنیم، این همان کاری که قبلا نسبت به دین مسیح انجام شده است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سعودی ها برای کشتن مسلمان ها و ایجاد اختلاف بین مسلمین و انواع شیطنت ها ماموریت بیگانه را انجام می دهند و از این جهت ننگی هم ندارند، افزود: اما مسلمان هایی که از اسلام حقیقت اسلام را می خواهند با این فکر کنار نمی آیند، اما آن ها توانستند با ایجاد انواع فسادها و تبهکاری ها و بی تفاوتی ها این کار را پیش ببرند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ایران از گذشته یک مرکز ویژه برای استعمارگران بوده است، تصریح کرد: انواع و اقسام تضعیف ملت توسط قلدری مثل رضاخان و پشتیبانی انگلیس و بعد از او پسر کثیفش به پشتیبانی آمریکا انجام شد، آن ها سعی در بی‌رنگ کردن و بی‌خاصیت کردن دین در ایران داشتند و تاریخ اسلام را به تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی تغییر دادند که این به معنی پایان اسلام بود، مستشاران خارجی هم به صورت آزاد در ایران می گشتند و مصونیت قضایی داشتند و حتی با امضای مجلس ملی قانون کاپیتولاسیون را اجرا کردند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی یادآور شد: آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ۵۰ کشور دخالت غیرقانونی داشتند.

 

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مسیر حرکت جهان را تغییر داد و امام خمینی(ره) آن موقع با همه اما و اگرهایی که در داخل و خارج بود گفت ما آمریکا را زیرپا می گذاریم، عنوان کرد: در این ۴۳ سال هم که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد شما نفوذ دشمن را به گونه های مختلف مشاهده کردید، خود آن ها هم می گویند تمام گزینه ها را روی میز دارند، و به همه گزینه ها متوسل شدند و فتنه ها و طراحی های زیادی را علیه کشور ما انجام دادند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنان از همان اول آیه های یأس می خواندند که تاچند ماه دیگر کار ایران تمام است اما رهبر معظم انقلاب به صورت کرامت گونه بیانیه گام دوم انقلاب را نوشتند، افزود: این بیانیه در آن زمان قابل اجرا نبود چون دشمن سلطه داشت اما اکنون فرصتی که به دست شما آمده اهمیتش از فرصت پیروزی انقلاب در سال ۵۷ بالاتر است به جهت اینکه آن روز امام راحل می فرمود ما می توانیم ولی اکنون می گوییم ما توانستیم.

 

وی ادامه داد: شما توانستید دنیا را تغییر دهید، شوروی سابق، صدام، کشورهایی که بر ما هجوم آوردند چه شدند و چه سرنوشتی داشتند؟ آمریکا که قضا و قدر دنیا را تشکیل می دادند چه شد؟ این ها نتایج کار شما و امثال شماست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز ما توانستیم هم باور مردم و هم باور آمریکا و انگلیس است، کار شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشید و هم دیگران را نسبت به این موضوع آگاه کند، شما سرنوشت دنیا را تغیر می دهید، در روایت هم داریم که «يَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيُوَطِّئونَ لِلمَهدِيِّ» هم به این معنی که این انقلاب جهان را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده سازی می کند.

 

به گفته وی امروز حتی مردم در کشورهای غربی در مسیر شما حرکت می کنند، نامه هایی که رهبر انقلاب به جوان های اروپا آمریکا و غرب نوشت به چه دلیل نوشت؟ این که نیروهای سپاه به خود غرب و آمریکا می گوید ما انتقام مان را از دل همان اتاق کار خودتان خواهیم گرفت یعنی چه؟ این یعنی مردم و ملت ها در غرب و خود آمریکا هم همراه شما هستند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اکنون مجلس و دولتی انقلابی و قوه قضائیه ای پا در رکاب داریم، افزود: مردم ایران در این شرایط سخت کرونایی در ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر آفریدند، رساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم و ملت های غرب کار شماست، به کار خود اهمیت دهید، هر فرد به اندازه ای می تواند در کار خود نیرو بگذارد که اهمیت کارش را بفهمد.

 

 

 

 

کد خبر 1153136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha