توانمند سازی فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اشتغال مهمترین اهداف امداد است

مومنی گفت: توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» در مراسم گلریزان که به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) با حضور خیران نیک اندیش روستای شهراب شهرستان تفرش مقیم تهران و خارج از کشور برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران در دستگیری از نیازمندان و محرومین به خبرنگار در اراک گفت: خیرین و نیکوکاران همواره یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان بوده اند و این مهم سبب دستگیری هر چه بهتر از نیازمندان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با تاکید بر اهمیت توانمند سازی مددجویان بیان کرد: توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف کمیته امداد است.

 

وی به فعالیت های انجام شده در راستای توانمند سازی مددجویان اشاره کرد و افزود: تا کنون مطالعه کارشناسی برای ۲۷ هزار خانواده مستعد توانمندی انجام شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، خاطر نشان کرد: بر اساس بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد استان ۳۰۰ میلیارد تومان امسال اعتبار داشته ایم که تا کنون با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای هفت هزار خانوار اشتغال ایجاد شده است.

 

مومنی استعداد یابی، آموزش، ایجاد اشتغال، بازاریابی و فروش محصولات را از اقدامات کمیته امداد در مسیر توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت دانست و بیان کرد: امسال تا کنون چهار هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

 

وی همچنین با بیان اینکه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری پذیرای خیران برای کمک و دستگیری از نیازمندان هستند.

کد خبر 1153180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha