ضرورت تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم با روحیه جهادی

جهانی گفت: در سایه کار مضاعف و تقویت روحیه جهادی مدیران و کارکنان مشکلات مردم مرتفع می شود.

« علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فعالیت میدانی و ارتباط با مردم از نکانی است که برای رسیدگی به مشکلات مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه باید مردم و جامعه هدف را در همه مسائل و برنامه ها وارد کنیم، افزود: با ورود مردم به عرصه ها می توانیم آینده اب روشن را برای رفع مسائل و مشکلات ترسیم کنیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه جهادی، بیان کرد: کار برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم باید مورد توجه جدید قرارگیرد.

 

وی بر تسریع در رسیدگی به پرونده های مراجع حل اختلاف جامعه کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و افزود: باید با توان بیشتر و کار جهادی فرآیند انجام کار را برای مراجعه کنندگان کاهش دهیم.

 

جهانی خاطرنشان کرد: باید با دوری از حاشیه سازی با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

وی بیان کرد: امروز با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند های اداری، باید سرعت عمل کار در رسیدگی به مشکلات مردم بیشتر شودو در صورت قطع شدن سامانه های موجود با بهره گیری از ظرفیت انجام کار به صورت دستی در رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع اقدام شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در امور و تبادل نظر به منظور کاهش مشکلات حوزه کارگری در راستای اصل سه جانبه گرایی وزارتخانه و توجه به نظرات جامعه کارگری و کارفرمایی لازم و ضروری است.

کد خبر 1153187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha