حفظ شان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه موجب ارتقای سطح فرهنگ فارس می شود

قانعی گفت: حفظ جایگاه و شان هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه موجب ارتقای سطح فرهنگ استان خواهد شد و مسئولان استان باید در کنار هنرمندان قرار بگیرند و با علاقه برای رفع مشکلات آنها بکوشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (چهارشنبه 11 اسفند) با اشاره به آغاز طرح «صحبت یار» در شیراز با هدف تجلیل از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین آئین از این طرح از استاد «محمد مهاجر» به عنوان خوشنویس برجسته استان فارس تکریم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: حفظ جایگاه و شان هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه موجب ارتقای سطح فرهنگ استان خواهد شد.        

وی اضافه کرد: در قالب طرح «صحبت یار» در آستانه‌ مبعث پیامبر (ص) آغاز شده است هر هفته نشست‌ های صمیمی با اهالی فرهنگ، ادب، هنر، رسانه‌ و فعالان قرآنی استان فارس برگزار خواهد شد و پیشکسوتان و فعالان این حوزه‌ ها تکریم می شوند.

قانعی تصریح کرد: در شادی و غم فرهنگیان، هنرمندان و اهالی رسانه شریک بودن و آنها را درک کردن بسیار مهم است و مسئولان استان باید در کنار هنرمندان قرار بگیرند و با علاقه برای رفع مشکلات آنها بکوشند.

کد خبر 1153191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha