پخش ویژه برنامه های «قرار ۱۷» و «چشم به راه» از رادیو اینترنتی

مدیر روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی(عج) با بیان اینکه ما دو برنامه در خصوص نماز و مهدویت داریم، گفت: یکی برنامه «قرار ۱۷ » و دیگری «چشم به راه» که از طریق سایت، شبکه های اجتماعی و پلتفرم های صوتی تهیه، تولید و پخش می شودند.

حامد صالحی در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ستاد اقامه نماز و بنیاد حضرت مهدی(عج) دو برنامه در خصوص نماز و مهدویت تهیه کرده اند، گفت: یکی برنامه «قرار 17 »که هر سه شنبه از طریق سایت، شبکه های اجتماعی و پلتفرم های صوتی تهیه، تولید و پخش می شود، دیگری برنامه «چشم به راه» است که هر جمعه به نیت امام زمان (عج) 12 دقیقه از رادیو اینترنتی مهدویت پخش می شود.

 

مدیر روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی(عج)اظهار کرد: صوت این برنامه ها از طریق اتوماسیون اداری به تمام استان ها و شهرستان ها ارسال و در آنجا پخش می شود.

 

 

 

وی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری، سخنان حجت الاسلام عالی، شعرخوانی صابر خراسانی، دل نوشته، سخنان حجت الاسلام سید جواد بهشتی در نماز، معرفی کتاب و مروری بر نظرات و پیشنهادت مخاطبان، 60 ثانیه با اخبار نمازی و مسابقه از آیتم های این قسمت از برنامه های قرار 17 است.

 

صالحی در ادامه تصریح کرد: شنوندگان می توانند با ارسال نظرات خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ما را در تهیه و تولید برنامه مجله رادیویی قرار 17 یاری کنند.

 

وی در ادامه افزود: مقرر شده است بعد از عید نوروز، بخش مسابقه را به برنامه رادیو اضافه کنیم که هر هفته همراه با آن برنامه یک مسابقه پیامکی هم داشته باشیم که عزیزان هم بتوانند در این مسابقه شرکت و هم جوایزی به آنها اعطا شود.

 

صالحی بیان کرد: همچنین ما هر هفته مهمترین اخبار نماز و مهدویت را در برنامه ای تحت عنوان 60 ثانیه به سمع و نظر مخاطبان می رسانیم.

 

 

مدیر روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی(عج) با اشاره به اینکه شنوندگان می توانند با ارسال نظرات خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۲ ما را در تهیه و تولید برنامه مجله رادیویی چشم به راه یاری کنند. اظهار کرد: در بخش «پرسمان» رادیو مهدویت هم از محضر حجت الاسلام شیخ علیرضا حدائق برای پاسخگویی به پیشنهادات افراد و از محضر حجت الاسلام محمدرضا نصوری هم در مورد پاسخگویی به شبهات استفاده می کنیم، ضمن اینکه در بخش دل نوشته نیز به دل نوشته های ارسالی عزیزان از سراسر کشور پرداخته می شود و در بخش احکام هم به بیان احکام نماز در چند دقیقه پرداخته می شود.

 

صالحی تصریح کرد: برای دو برنامه فوق اتاق فکری از کارشناسان حوزه نماز و مهدویت راه اندازی شده است که قبل از پخش برنامه ها آیتم های مربوطه مورد بررسی قرار می گیرند.

 

وی گفت: تمام گویندگانی که ما در این برنامه ها از محضرشان استفاده می کنیم یا «یاور نماز» و یا «مهدی یاور» هستند و هیچ هزینه ای هم دریافت نمی کنند لذا ما آمادگی استفاده از نظرات عزیزان در خصوص نماز و مهدویت از سراسر کشور را داریم.

کد خبر 1153235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha