اداره کتابخانه ها آماده رونمایی و خرید کتابهای منتشر شده است

حجت الاسلام سبزیان گفت: با توجه به حضور تعداد زیادی نویسنده در شهرداری مشهد اعلام آمادگی می‌کنیم کتاب‌های منتشرشده رونمایی و یا در کتابخانه‌های عمومی خوانش شوند.همچنین آمادگی خرید آثار منتشرشده برای کتابخانه‌های عمومی استان را نیز داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» در سومین نشست صمیمی با نویسندگان حوزه کتاب که با حضور عبدالله ارجائی شهردار مشهد و پنج نفر از نویسندگان کتاب شهرداری مشهد برگزارشد، گفت: یکی از شعارهای شهردار مدیریت عالمانه بود که این شعار باید جایی خود را نشان دهد و می‌بینیم بدنه شهرداری نیز این شعار را درک کرده‌اند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه اهتمام شهردار مشهد به حوزه مطالعه باعث مباهات است، اظهار کرد: طبق بررسی‌هایی که در حوزه اداره کل کتابخانه ها انجام شده است مردم با دو رویکرد پاسخ به نیازها و پیدا کردن جواب سوالاتشان و دوم برای آرامش کتاب می‌خوانند.

 

وی تصریح کرد: سامانه‌ای در این اداره کل فعال است که براساس آن می‌توان آمار بیشترین کتاب‌هایی که از سوی مردم از کتابخانه‌های به امانت گرفته می‌شود را جمع‌آوری کرد. طبق اطلاعات این سامانه، بیشترین کتاب‌هایی که به امانت گرفته شده به ترتیب در حوزه ادبیات و رمان، سبک زندگی و روانشناسی و خودشناسی بوده است.

 

حجت الاسلام سبزیان افزود: با توجه به حضور تعداد زیادی نویسنده در شهرداری مشهد اعلام آمادگی می‌کنیم کتاب‌های منتشرشده رونمایی و یا در کتابخانه‌های عمومی خوانش شوند.همچنین آمادگی خرید آثار منتشرشده برای کتابخانه‌های عمومی استان را نیز داریم.

 

گفتنی است؛ در این نشست صمیمی از سوی شهردار مشهد از این نویسندگان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1153264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha