برپایی میز ارتباط مردمی در گلستان همزمان با سفر رئیس جمهور/ گلستانی‌ها مطالبات خود را از دولت اعلام کنند

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان میز ارتباط مردمی در ادارات کل استان با حضور معاونان رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان تام الاختیار آنان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، گلستان آماده سفر رئیس دولت سیزدهم به این استان شده است. طبق آخرین اعلام، رئیس جمهور روز جمعه، 13 اسفندماه به همراه معاونان و جمعی از وزرا به استان گلستان سفر می‌کند تا در شانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم خونگرم و ولایتمدار این خطه باشد.

 

این سفر در شرایطی انجام می شود که گلستان مانند همه جای کشور گرفتار موج ششم بیماری کرونا است و برای همین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

آن طور که استاندار گلستان گفته عمده برنامه های سفر رئیس جمهور به استان ناظر بر بازدید از نیازها و چالش های استان است.

 

اما مردم این استان نیز مطالبات جدی و زیادی از رئیس جمهور دارند. گلستانی ها در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جزو استان‌های با مشارکت سیاسی بالا بودند. مردم این استان 4 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همواره در بزنگاه‌ها و صحنه ها در میدان دفاع از نظام اسلامی حضور داشتند.

 

استان گلستان با ظرفیت های بالقوه بسیاری که دارد اما درگیر فقر و محرومیت است. مردم این استان از نظر معیشتی و درآمدی وضعیت سختی دارند و آمارها هم می گوید گلستانی ها جزو 5 استان فقیر کشور هستند و از بسیاری از خدمات و امکانات و زیرساخت ها بی بهره اند.

 

مردم این استان در آستانه سفر رئیس جمهور به گلستان مطالباتی دارند که باید به آنها پرداخته شود. با توجه به اینکه شیوع کرونا فرصت حضور در اجتماع مردم را از مسئولان و دولتمردان سلب کرده است، اما مسئولان گلستانی تدابیر خاصی برای شنیدن مطالبات، انتقادات و پیشنهادات مردمی در جریان این سفر پیش بینی کرده اند.

 

«علی محمد زنگانه» در این باره اظهار کرد: مرکز پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم از ریاست جمهور در سفر به استان، طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند فعال است و مردم استان می توانند از طریق شماره تماس ۱۱۱ و سامانه ir.111 مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را ایشان مطرح کنند.

 

استاندار گلستان گفت: همچنین مردم استان می توانند با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در استان گلستان به بیان مطالبات خود بپردازند.

 

وی گفت: تعداد ۱۴۰ کاربر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان در سایت پاسخگویی مستقر هستند تا درخواست های مردمی را در سامانه ثبت کنند.

 

زنگانه افزود: حدود ۱۰۰ کاربر نیز در مرکز پردازش نامه ها در جنب مرکز پاسخگویی، فرآیند بررسی نامه های مردمی و آماده سازی جهت ثبت در سامانه را انجام می دهند.

 

کد خبر 1153284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha