ساخت مستند اردوی راهیان نور دانش‌آموزی لرستان

سرهنگ دولت پور گفت: مستندسازی اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «آیت اله دولت پور»، امروز(11اسفند)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امسال اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور در مناطق عملیاتی جنوب به علت جهش ویروس کرونا تحت عنوان امیکرون لغو شد.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با همکاری بسیج دانش‌آموزی و معاونت اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اقدام به ساخت این مستند کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: معرفی یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب، فرهنگ سازی برای نسل جوان، فرهنگ ایثارگری، رشادت، دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب از جمله اهداف ساخت مستند اردوی راهیان نور است.

 

سرهنگ دولت پور ادامه داد: ساخت این مستند با حضور گروه ۲۰ نفره از دانش‌آموزان به صورت نمادین جهت ضبط این برنامه مستند به اردوی راهیان‌نور در مناطق جنوبی اعزام شدند، در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه این مستند در ۸ قسمت ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از تدوین در شبکه شاد به صورت یک روز در میان و  از هفته آینده نیز در شبکه لرستان پخش می‌شود و پخش آن تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

کد خبر 1153304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha