اجرای تحول اساسی در مناطق حاشیه نشین خرم آباد

ستاری، اجرای تحول اساسی در مناطق حاشیه نشین خرم آباد را امری ضروری در جهت ارتقای امنیت مردم این مناطق خواند و گفت: در این راستا برنامه های تدوین شده در طول یک یا دو سال آینده اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری»، امروز(11اسفند)، در بازدید از منطقه کوی علی آباد خرم آباد، اظهارداشت: حاشیه های به حاشیه رفته را به شهر برمی گردانیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه هشت منطقه حاشیه نشین در سطح خرم آباد وجود دارد، افزود: در حال حاضر از ۶ منطقه حاشیه نشین بازدید میدانی صورت گرفته و دو منطقه دیگر در دستور کار قرار دارد.

 

وی توجه به مناطق حاشیه نشین را امری ضروری برای ارتقای امنیت مردم دانست و عنوان کرد: برای حل مشکلات در این مناطق پس از بازدید، در تلاش هستیم پس از ارائه پیشنهادات و راهکارهای خوب بتوانیم مردم این مناطق را صاحبخانه و به تعهدات ساخت مسکن عمل کنیم و در باید برای ملک های موجود سند صادر شود.

 

دکتر ستاری با تدکید بر اینکه نباید قشر ضعیف جامعه نگرانی امنیتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی و نهادهای کمک رسان وظیفه دارند این نگرانی را برطرف سازند.

 

وی بیان داشت: برای ایجاد تحول اساسی در مناطق حاشیه نشین برنامه های تدوین شده در طول یک یا دو سال آینده اجرا خواهد شد.

کد خبر 1153306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha