میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگی در ارشاد گلستان برپا شد

رعیت گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان، میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل ارشاد گلستان برپا شد.

«محمد رعیت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه سفر آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور به استان گلستان، میز ارتباطات مردمی در حوزه  فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو روز (پنجشنبه و جمعه ١٢ و ١٣ اسفند) با حضور «اصغر امیرنیا»، نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در اداره کل ارشاد گلستان برپا شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت برپایی میز ارتباطات مردمی، با مردم دیدار عمومی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: این میز ارتباطات مردمی در این دو روز از ساعت 8 صبح تا 18 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان دایر است.

 

رعیت اظهارداشت: مردم استان می توانند با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به نشانی میدان فخرالدین اسعد گرگانی، بلوار شهید شکاری، دغدغه ها و پیشنهادهای خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و غیره به نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کنند.

 

کد خبر 1153337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha