جشن ازدواج ۸    زوج چرامی با هدف ترویج ازدواج آسان

جشن ازدواج ۸ زوج چرامی تحت حمایت آبشار عاطفه ها با هدف ترویج ازدواج آسان با همکاری مرکز نیکو کاری امام علی (ع) در محل مصلی شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، جشن ازدواج ۸ زوج چرامی تحت حمایت آبشار عاطفه ها  با هدف ترویج ازدواج آسان  با همکاری مرکز نیکو کاری امام علی (ع) در محل مصلی شهرستان چرام برگزار شد.  

 

مراسم اهدای ۸ سری جهیزیه به ارزش ۸۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت آبشار عاطفه ها باحضور فرماندار شهرستان، فرماندهی بسیج سپاه ناحیه، رئیس اداره آموزش و پرورش، امام جمعه موقت و شهردار چرام، خانواده معظم شهدا، مسئول خیریه سرفاریاب، کارشناس امور بانوان فرمانداری و عضو شورای اسلامی شهر و خانواده های نوعروسان و دیگر عزیزان با همکاری مرکز نیکو کاری امام علی ع در محل مصلی شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار چرام، گفت: نیکوکاران ارجمند که همواره پیشگام در امور خیریه در زمینه های مختلف هستند این بار نیز با تهیه بخشی از جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت ابشار عاطفه ها اقدام خداپسندانه ای انجام دادند که همواره قدردان خیرین و نیکوکاران در همه زمینه ها هستیم.

 

«سید عبدالرحمان توفیقیان» ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه خیر تهیه این جهیزیه، با اشاره به ثمرات ارزشمند کمک به نیازمندان در جامعه اظهار کرد: فعالیت های خیرخواهانه، باقیات صالحات است و نتایج ارزشمند کارهای خیر تا مدت های مدیدی در جامعه ماندگار گردیده و از ثمرات آن بهره های بیشماری به عمل می آید.

 

وی افزود: ازدواج سنت حسنه پیامبر اسلام و مورد تاکید دین اسلام است که آثار و برکات زیادی در زندگی زوجین دارد.

 

 فرماندار چرام با مقایسه کردن توجه به نقش زنان در قدیم و امروزی گفت: امروزه زنان در برنامه ریزی ها ،نقش محوری زن در خانواده و نقش اجتماعی و حضور موثر و سازنده او در عرصه‌های اجتماعی توجه شده است.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم فرهنگ سازی و تشویق زوج های جوان به برگزاری ازدواج های آسان و کم هزینه است.

 

 توفیقیان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم وتشکر ازدست اندرکاران برنامه، ضمن ارزوی زندگی خوش و پر از تفاهم برای زوجین جوان، تلاش برای تحکیم بنیان خانواده را مهمترین اصل زندگی مشترک خواند و با توجه به پتانسیل منطقه ، تشویق برای ازدواج سالم و ساده جوانان را خواستار شد.

 

وی آگاه سازی نوجوانان در حوزه ازدواج و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و تلاش مضاعف در فرهنگ سازی ازدواج صحیح و بموقع خواستار شد.

 

پایان بخش این مراسم طی برنامه ریزی های قبلی برگزاری جشنواره ایتام بود که تعداد ۵۸کارت یک میلیون ریالی همراه بود .

 

لازم به ذکر هست در سال ۱۴۰۰تعداد ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است.

 

 
کد خبر 1153342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha