استقرار ۲۵۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری در قزوین

فرهادی با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از ۱۲ اسفند ماه از استقرار ۲ هزار و ۵۵۰ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در سراسر استان خبر داد.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از امروز 12 اسفند ماه با استقرار 2 هزار و 550 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برگزار می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: روز جمعه 13 اسفند ماه جشن نیکوکاری در میعادگاه های نماز جمعه برگزار شده و با استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی، هدایای نقدی و غیرنقدی مردم در محل های برگزاری نماز جمعه جمع آوری خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: روز شنبه 14 اسفند ماه هم ساعت 10 صبح زنگ نیکوکاری در مدارس استان قزوین نواخته می شود.

 

فرهادی تصریح کرد: جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های نیازمند هر ساله در ایام پایانی سال و در آستانه سال جدید برگزار می شود  و از همه مردم نیکوکار استان دعوت می کنیم تا با شرکت در این جشن به خانواده های نیازمند کمک کنند.

 

وی تأکید کرد: علاوه بر استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی، مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک های نقدی خود را داشته باشند همچنین روش های غیرحضوری هم برای جمع آوری کمک های مردمی به خانواده های نیازمند دیده شده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین خاطر نشان کرد: مردم استان می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵  و کد مهربانی  #۱*۰۲۸ * ۸۸۷۷* به خانواده های نیازمند  کمک کنند.

 

وی یادآور شد: در سال گذشته ببش از 13 میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری جمع اوری شد که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به 16 میلیارد تومان برسد که بیشترین نیاز خانواده ها در سال جدید تأمین مواد خوارکی و پوشاک است که ان شاالله بتوانیم این موارد را به دست خانواده های نیازمند برسانیم.

 

کد خبر 1153360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha