برگزاری  جشن نیکوکاری در کرمانشاه

ترکمانه، گفت: جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه»همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در روز‌های دوازده، سیزده و چهارده اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

پیمانه ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند از امروز ۱۲ اسفند ماه آغاز می‌شود، و این جشن امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار خواهد شد.

 

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: این جشن ازامروز پنجشنبه،۱۲ اسفند این برنامه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در معابر عمومی و روز سیزدهم در میعادگاه‌های نماز جمعه و شنبه چهاردهم در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد:امسال برای تسریع در امر خدمت به شهروندان و ایجاد دسترسی آسان به درگاه‌های پرداخت نیکوکاری، کدهای QR برای جذب کمک‌های مردمی پیش بینی شده است.

 

 

ترکمانه تصریح کرد:خیرین و مردم نوع دوست کرمانشاهی می توانند جهت واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۹۶۲۷‏-۹۹۹۳‏-۹۹۱۸‏-۶۰۳۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ اقدام و یا با شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۸۳* و از طریق تلفن های همراه و مراجعه به سایت  kermanshah.emdad.ir از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش ملی جشن نیکوکاری است. 

 

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت تا پیش از آغاز سال نو خواهد رسید.

کد خبر 1153384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha