برپایی ۵۸ پایگاه جشن نیکوکاری در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از برپایی ۵۸پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با شعار «عیدی برای همه» ویژه جشن نیکوکاری در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز پنجشنبه (۱۲اسفند) در برنامه زنده رادیویی آوای ساحل از صدای مرکز مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جشن نیکوکاری همانند سال های گذشته در مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: ۱۴اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد است و امسال با اعیاد شعبانیه تقارن دارد و جشن نیکوکاری امسال با «شعار عیدی برای همه» برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: قطعا مردم نیکوکار استان همانند همیشه با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان خصوصا در این روزهای پایانی سال مشارکت خواهند داشت.

 

وی بیان کرد:این جشن از ۱۵ بهمن آغاز شده و امروز ۱۲اسفند ۵۸ پایگاه جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرها مستقر است و  مردم شریف استان می توانند کمک های  نقدی و غیر نقدی خود را با حضور در این پایگاه ها تحویل داده تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در روز جمعه ۱۳اسفند جشن نیکوکاری در مصلی های نماز جمعه استان برگزار است و میز خدمت نیز در مصلی ها اجرا می شود و مشکلات مددجویان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: زنگ جشن نیکوکاری در روز شنبه ۱۴ اسفند در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد .

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تمامی دفاتر کمیته امداد و ۴۵۶ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک های نیکوکاران هستند، گفت: مردم نوعدوست و خیر اندیش استان می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #011*8877*  کمک های خود را واریز کنند.

کد خبر 1153386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha