آمادگی ستاد اسکان  نوروزی فرهنگیان همدان در صورت موافقت ستاد کرونا

نقوی گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان در حالت آماده باش است و در صورت صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا، برای اسکان مسافران نوروزی فعال می‌شود.

«محمود نقوی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در پاسخ به این سوال که آیا اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شرایط کرونا برقرار است، گفت:  در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه‌های معلم در سراسر استان، آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.

 

مدیر کل آموزش  پرورش استان همدان افزود: در حال حاضر مهمانسراها و خانه‌های معلم مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش استان همدان فعال هستند و به فرهنگیان و مهمانان نوروزی  در صورت اجازه ستاد کرونا خدمات ارائه می‌دهند.

 

وی  به مدارس گروه ویژه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین مدارس گروه «ویژه» به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک)‌ باشد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود:  ۱۹۹ اتاق ویژه و نزدیک به ۷۰۰ کلاس درس مجهز به امکانات اقامتی در استان همدان آماده هستند تا در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا به مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند.

 

نقوی گفت: در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه‌های معلم در سراسر استان  آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.

 

وی  همچنین با گرامیداشت هفته تربیت اسلامی افزود: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ظرفیت بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف آموزشی دارد که با تقویت آن‌ها می‌تواند در کشور بدرخشد.

 

کد خبر 1153391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha