جوانان ، کانون های مساجد را خالی نمی گذارند

اعظمی، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دلیل ویروس کرونا جوانان کانون های مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی کانون های مساجد را خالی نگذاشته و نمی گذارند.

مسلم اعظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های مساجد امن ترین و مطمئن ترین مکان برای حضور جوانان و نوجوان است که خانواده ها می توانند بدون هیچ دغدغه و استرسی جوانان خود را راهی مساجد و کانون ها کنند.

 

 

مسئول کانون امام زمان(عج) کرمانشاه افزود: جوانان با اشتیاق و شور خاصی در برنامه های کانون در سخت ترین شرایط هم حضور و فعالیت می کنند و اجاز نمی دهند خللی در ایجاد و برگزاری برنامه ها به وجود آید.

 

 

وی خاطر نشان کرد: طی این سه سال که ویروس کرونا در جامعه حاکم شده و بسیاری از خانواده ها را دغدار کرده است اما فعالیت های کانون تعطیل نشد و با اعمال محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ها پیگیری و در با توجه به هشدار ستاد مقابله با کرونا در فضای مجازی برنامه ها را برگزار کردیم.

 

 

اعظمی تصریح کرد: اکيب بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکي در روستا حاضر و با همکار اعضای کانون برای جمعي از اهالي روستا که واجد شرایط بودند واکسن کرونا تزریق شده است.

 

 

مسئول کانون روستایی امام زمان(عج) در کرمانشاه اظهار کرد: عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور اعضا و امام جماعت روستا،برگزاری نماز جماعت ، برگزاری کلاس آموزش قرآن و احکام، برگزاری محفل انس با قرآن، ضد عفونی و گند زادیی روستا،تکریم از خانواده شهدا، توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در کانون، برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد مختلف ، برگزاری جشن پیروزی انقلاب و سرکشی از خانواده شهدا از مهمترین برنامه های اجرایی کانون در طول سال است.

 

 

کد خبر 1153410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha