پیکر جانباز ۷۰ درصد رزمنده دفاع مقدس در آبادان تشییع شد

پیکر جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس اسفندیار جعفری با حضور مردم شهید پرور آبادان تشییع و در کنار مزار شهید مدافع حرم سیاح طاهری به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، پیکر رزمنده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس اسفندیار جعفری امروز (پنج شنبه ۱۲ اسفند) با حضور مردم شهیدپرور و انقلابی، خانواده های معظم شهدا، جمعی از رزمندگان و ایثارگران و مسئولان آبادان تشییع و در گلزار شهدای این شهر و در جوار مزار شهید مدافع حرم سردار سعید سیاح طاهری به خاک سپرده شد.

 

در این آئین «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران را عامل تحقق آرمان‌های امام و انقلاب دانست و اظهار کرد: این رزمنده دوران هشت سال جنگ تحمیلی سال‌ ها با داشتن جراحات وارده به ایشان و ۷۰ درصد جانبازی در انتظار شهادت بود.

 

امام جمعه آبادان افزود: خانواده‌های جانبازان سال‌ها درد و رنج عزیزشان را از نزدیک دیده اند و حس کرده اند، لذا آنها نزد خداوند متعال در جایگاه والا و بزرگی قرار خواهند داشت.

 

وی خانواده را موثرترین جایگاه برای شهدا خواند و تصریح کرد: اگر شهدا به جایی رسیدند گام اول در خانواده صورت پذیرفته، چراکه خانواده تاثیر بسیاری داشته و به همین دلیل است که امروز دشمنان نظام خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته اند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: مقابله با دشمن و امر به معروف و نهی از منکر پیام شهید و شهدا است.

 

کد خبر 1153414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha