بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام از صندوق «امداد ولایت» فارس به خانواده های نیازمند پرداخت شده است

بذرافشان گفت: از سال ۹۵ تا امروز بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سرفصل های مختلف از صندوق «امداد ولایت» استان فارس به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (پنج شنبه 12 اسفند) در حاشیه مراسم ملی «قرض نیکو» که در کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره)، این همایش به صورت ملی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اظهار کرد: از سال 95 تا امروز بیش از 480 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سرفصل های مختلف از صندوق «امداد ولایت» استان فارس به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه وام های قرض الحسنه این صندوق در راستای بانکداری اسلامی ارائه می شود و تا سقف 10 میلیون تومان کارمزد صفر درصد دارد، افزود: از 10 تا 30 میلیون تومان کارمزد سه درصد دارد.

بذرافشان با اشاره به اینکه امروز در خدمت خیرین عزیزی هستیم که بیش از 13 میلیارد تومان در حوزه قرض الحسنه سپرده گذاری کردند و پیش بینی می شود در سال آینده این رقم رشد 100 درصدی داشته باشد، اظهار کرد: امروز به نیابت از 258 سپرده گذار ویژه که در حوزه فرهنگ قرض الحسنه کمک کردند، از افراد فعال حوزه سپرده گذاری تجلیل می شود.

بذرافشان با اشاره به اینکه بیشترین سهم از افتتاح مسکن کمیته امداد که روز شنبه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد، مربوط به فارس است، تاکید کرد: چهار هزار و 170 پایگاه مردمی، ثابت و سیار ویژه جشن «نیکوکاری» از امروز تا 25 اسفند، آماده دریافت کمک های مردمی در آستانه نوروز 1401 است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با یادآوری این مطلب که مصلی های نماز جمعه فردا آماده دریافت کمک های مردمی در جشن نیکوکاری هستند و روز شنبه هم مدارس میزبان این جشن خواهند بود، افزود: این سه روز به صورت ملی برگزار می شود و تا امروز مردم بیش از هشت میلیارد تومان در جشن نیکوکاری در فارس کمک کردند و پیش بینی می شود رشد 30 درصدی کمک های مردمی را در جشن نیکوکاری شاهد باشیم.

کد خبر 1153425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha