پرداخت ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به محرومان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به دو هزار و ۵۶۰ متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مجید الهی راد» امروز پنج شنبه ضمن گرامیداشت ۱۳ اسفند روز قرض الحسنه به ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در حوزه ارائه تسهیلات قرض الحسنه به محرومان پرداخت و گفت: اکنون این نهاد از طریق سپرده گذاری خیران در صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک های رسالت و مهر ایران در حال پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: طی امسال سه هزار و ۲۷۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان  از محل منابع صندوق امداد ولایت و بانک های مهر و رسالت پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت صندوق امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: این صندوق با هدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و تلاش برای توانمندی محرومان در حال فعالیت است.

 

الهی راد گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت همه مراودات بانکی را بر مبنای بانکداری اسلامی و بدون ربا انجام می‌دهد و نه بهره پرداخت می‌کند و نه بهره می‌گیرد بلکه تنها از محل سپرده گذاری خیران و منابع امدادی، به نیازمندان واقعی جامعه تسهیلات کارگشایی و اشتغال، بدون سود پرداخت می‌کند.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: این صندوق به شبکه شتاب متصل بوده و خدمات ارائه شده آن از طریق خدمات بانکی به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند استان ارائه می‌شود.

 


الهی راد اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به دو هزار و ۵۶۰ مددجو و دیگر نیازمندان غیرمددجو از طریق این صندوق پرداخت شده است.

 

 

وی اظهارکرد: وام های اشتغالزایی، درمانی، ازدواج، اعطای وام به محکومان دیه و جرائم غیرعمد، خرید و تأمین مسکن، کمک به خرید لوازم منزل، ودیعه مسکن، کارگشایی، ایجاد کار انگیزی، پرداخت بدهی و پرداخت هزینه‌های تحصیلی از طریق این صندوق پرداخت می شود.

 


 

 

کد خبر 1153444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha