محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین المللی در آران و بیدگل برگزار می شود

رئیس هیئت امنای هیئت حسینی کوی دروازه آران و بیدگل از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین المللی قرآن کریم همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

سید محمد خاتمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبایه، محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین المللی در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس هیئت امنای هیئت حسینی دروازه آران و بیدگل افزود: این محفل قرآنی همراه با شادیانه ولادت حضرت امام حسین(ع) شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۹ در مسجد اعظم محقق آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

خاتمی ادامه داد: در این محفل قرآنی استاد «مهدی غلام نژاد» قاری ممتاز و نفر دوم مسابقات بین المللی قرآن کریم و استاد «حسین خانی بیدگلی» نفر نخست مسابقات حفظ قرآن طلاب جهان اسلام به اجرای برنامه قرآنی خواهند پرداخت.

 

رئیس هیئت امنای هیئت حسینی دروازه آران و بیدگل بیان داشت: مدیحه سرایی مداح هیئت رزمندگان اسلام حاج «حمید شاهمیرزایی» و اجرای گروه تواشیح و همخوانی «صراط» از دیگر برنامه های این محفل نورانی خواهد بود.

 

خاتمی ادامه داد: این محفل قرآنی به همت هیئت حسینی کوی دروازه و هیئت امنای مسجد اعظم محقق و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

کد خبر 1153467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha