برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید مبعث در کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده از برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید مبعث در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور فعال امام جماعت و اعضای کانون مسجد برگزار شد.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بچه مسجدی ها و اعضای فعال کانون امام علی(ع) همزمان با عید مبعث جشن شادی برپا کردند و این روز بزرگ و فرخنده بعثت رسول خوبی ها و نیکی ها را گرامی داشتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: برپایی مراسم جشن و سرور در مسجد، برپایی ایستگاه صلواتی، راغانی کردن معابر و تبیین سره و روش رسول مهربانی ها در فضای حقیقی و مجازی از برنامه های مهم ما برای تبیین این روز بزرگ بود.

وی خاطر نشان کرد: اهدای جوایز به سه نفر از بچه های مسجد و همنامان پیامبر مهربانی ها حضرت محمد (ص) دیگر برنامه کانون فرهنگی و هنری «امام علی(ع)» شهرستان نکا در جشن مبعث بود.

افشارزاده از برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی کوی مهرگان نمکا برای مردم و مسافران به مناسبت عید مبعث در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور فعال امام جماعت و اعضای کانون مسجد برگزار شد.

کد خبر 1153471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha