تمدید مهلت ثبت‌نام فعالان قرآن و عترت در سامانه حمد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از تمدید مهلت ثبت نام فعالان قرآن و عترت در سامانه حمد جهت عضویت در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ثبت نام متقاضیان جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر که در حوزه قرآن و عترت فعالیت می کنند تا روز یک شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شد.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: بر اساس این طرح، کلیه فعالان قرآن و عترت می توانند با مراجعه سامانه حمد ( https://qia.ir/ins.php ) و مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در «آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر» نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

مجیدی تبار افزود: با توجه به‌ لزوم معرفی اعضای جدید تا پیش از پایان سال، امکان تمدید مجدد مهلت مذکور به هیچ وجه میسّر نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه جدید، فعالان قرآن و عترت در ۱۰ گروه اصلی شامل قاریان و مُرتّلان قرآن کریم، حافظان قرآن کریم، حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه، اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت، خادمان، چهره‌ها و پیشکسوتان قرآن کریم، مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، داوران مسابقات قرآن کریم، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزارهای قرآن و عترت مفسّران، مترجمان، پژوهشگران و مصحّحان قرآن کریم دسته بندی شده اند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در خصوص مزایای عضویت در صندوق اعتباری هنر گفت: خدمات بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، پرداخت وام با کارمزد ۲ درصد و صدور هنرکارت به عنوان کارت بانکی هویتی-خدماتی-مالی از جمله مزایای عضویت در این صندوق است./

کد خبر 1153494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha