۲۰ گروه سرود خراسان جنوبی  به اجرای برنامه پرداختند

دبیر اجرایی مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در خراسان جنوبی از اجرای ۲۰ گروه سرود در مرحله استانی این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «یاسر صادق» امروز (۱۲ اسفند) در حاشیه مرحله استانی جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه‌های سرود استان تا ۶ اسفند مهلت داشتند تا برای شرکت در این جشنواره در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

 

دبیر اجرایی مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در خراسان جنوبی با اشاره به ثبت نام ۱۱۵ گروه سرود  و بارگذاری ۱۶۳  اثر از استان در سایت جشنواره، گفت: در نهایت ۲۰ گروه سرود استان در دو بخش سرود تولیدی و سرود بازخوانی برای مرحله استانی جشنواره انتخاب شدند که امروز با هم در محل حسینیه جماران بیرجند به رقابت می پردازند.

 

صادق با بیان اینکه شهرستان بیرجند، طبس، قاین، فردوس، سرایان و درمیان بیشترین گروه‌های سرود شرکت کننده در این جشنواره را دارند، ادامه داد: ۲ گروه سرود از استان به مرحله کشوری راه خواهند یافت که یک گروه با رأی مستقیم هیات داوران و گروه دیگر با آرای مردمی انتخاب خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه در فاصله زمانی ۲۵ تا ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۱ اختتامیه مرحله استانی جشنواره برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر مردمی کردن سرود، توانمندسازی گروه‌های سرود استان است.
 

 


 

 

 

 

کد خبر 1153498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha