اجرای طرح ملی نیکوکاری با همکاری  مساجد، مدارس و بقاع متبرکه آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل از اجرای طرح ملی جشن نیکوکاری با همکاری مساجد، مدارس، بقاع متبرکه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی (ره) همچون سال های گذشته آماده دریافت کمک های مردمی و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین در سطح شهرستان است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در چند سال گذشته و مشکلات عدیده اقتصادی مردم به خصوص نیازمندان جامعه، کمیته امداد امام با اجرای طرح هایی همچون QR پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی و آسان در هر زمان و مکان و برپایی مراکز نیکوکاری در سطح شهرها و روستاها قدم در کمک به سفره نیازمندان گذاشته است.

 

اسماعیلی ادامه داد: بر همین اساس کمیته امداد همزمان با هفته احسان و نیکوکاری طرح ملی جشن نیکوکاری را با همکاری مدارس، مساجد، بقاع متبرکه و ستاد نمازجمعه در سطح شهرستان آران و بیدگل اجرا و اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و کالای مردم خیر و نوع دوست کرده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل افزود: این طرح پنج شنبه ۱۲ اسفند در بقاع متبرکه شهرستان ، جمعه ۱۳ اسفند در مصلی نمازجمعه و روز شنبه ۱۴ اسفند در مدارس به صورت حضوری و فعال آماده جذب خدمات نقدی و کالایی مردم است تا عید را به خانه نیازمندان هدیه دهد.



اسماعیلی افزود: در سال گذشته مردم این شهرستان با مراجعه به مراکز جمع آوری کمک های مردمی از جمله پایگاههای بسیج، مراکز نیکوکاری ، مساجد ، نماز جمعه و کمیته امداد حضرت امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی به نیازمندان کمک کرده اند.
 

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل در طول سال آماده دریافت کمک های مردمی و رساندن آن به دست نیازمندان است و مردم می توانند با مراجعه به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد مقدس و انقلابی را کمک کنند./

کد خبر 1153501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha