شهید مدافع حرم«مجتبی برسنجی» همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت

برسنجی گفت: شهید مدافع حرم«مجتبی برسنجی» به فکر مال دنیا نبود و همیشه در طول زندگی خود تلاش می کرد به مردم خدمت کند و آنچه رضای خداوند است انجام بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «زین‌العابدین برسنجی» شامگاه (۱۱اسفند) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین »رجب نعمتی قرا» سرپرست ستاد فهمای مازندران  که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، با بیان اینکه شهیدمجتبی برای کمک به مردم در جمعیت هلال احمر، بسیج، هیات های مذهبی و ... فعالیت داشت، اظهار کرد: مجتبی با حضور در مساجد و هیات های مذهبی در امر اقامه نماز، فراگیری قرن کریم و... اهتمام ویژه ای داشت.

پدر شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی» از شهرستان سوادکوه، به سفر اخیرش به زنجان اشاره و بیان کرد:  همیشه فکر می کردم اینکه دیگران میگویند شهیدتان زنده است محض دلداری دادن هست و بس، اما در این سفر زمانی که یکی از دوستان مهم را به مازندران دعوت می‌کردم تا در مراسم شهید شرکت کند ناگهان پسر شهیدم را دیدم که لبخند می‌زند، بعدش قرار هماهنگ شد نیازی به حضور نبود کار با یک تلفن حل می‌شد چون شهید خودش درست می‌کند.

 

وی افزود: بعد از شهادت پسرم خانوادگی غم زیادی را تحمل کردیم تاب و توانمان کم شد اما وقتی میبینیم مردم میگویند با توسل به شهید شما حاجت روا شدیم، فرزندم پاک بود از کودکی به نماز و روزه اهمیت میداد، در هنگام خواب و زمان خروج از خانه با وضو بود، بعد از رفتنش ما نابود شدیم، سر مزارش از پسرم می‌خواهم برای مردم دعا کند، خدارا شکر مشکل بسیاری از مردم حل شد.

 

برسنجی خاطرنشان کرد: زمانی که راهی جنگ بود به من و مادرش که کنار بخاری نشسته بودیم گفت ما یک جنگ سختی در پیش داریم که آب خلیج فارس رنگ خون به خود می‌گیرد وقتی این را گفت به مادرش گفتم فرزندمان داوطلب این جنگ می‌شود و شاید جنازه‌اش پیدا نشود، غصه‌ام گرفته بود ولی فکر نمیکردم پسرم در جنگ سوریه شهید شود.

 

وی با بیان اینکه فرزند شهیدش به حضرت زینب(س) ارادت ویژه ای داشت،‌گفت: مجتبی با حضور در صف مدافعین حرم آل الله در تله انفجاری دشمنان اسلام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1153511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha