حضور در نماز جمعه تقویت شود

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت پر رنگ تر شدن حضور مردم و مسئولان در پایگاه نماز جمعه تأکید کرد و گفت: نماز جمعه ظرفیتی عظیم برای کمک به رفع مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سیدعلی حسینی»، امروز(12اسفند)، در جلسه هفتگی ستاد نماز جمعه شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: در مساجد شهرستان یک نفر را که از فعالین و معتمدین محله و مسجد باشد را به عنوان نماینده و رابط ستاد نمازجمعه در آن مسجد انتخاب خواهیم کرد تا ارتباط ستاد و مساجد رونق بیشتری بگیرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به در پیش بودن ماه شعبان و ماه مبارک رمضان، افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد، جزء خوانی کلام الله مجید در روزهای ماه مبارک رمضان، در محل مصلای نمازجمعه شهرستان بروجرد انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  به فضل إلهی با تکمیل شدن مصلا، فعالیت های قرآنی و فرهنگی بیشتر خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: نماز جمعه پایگاهی مؤثر در ارتقای ففرهنگ دینی جامعه بوده و باید حضور در نماز جمعه تقویت شود.

 

حجت الاسلام معظمی، مسئول ستاد نماز جمعه در ادامه این جلسه بیان کرد: رعایت نظم واخلاق مداری دو اصل مهم در تشکیلات اسلامی هستند که مجموعه ستاد نمازجمعه رسیدن به این دو امر مهم را درالگوی خودش قرار داده است.

 

مسئول ستاد نمازجمعه بروجرد با بیان این نکته که روح حاکم برفعالیت های ستاد، خدمت رسانی به مردم در کنارکارهای فرهنگی وبرگزاری هرچه بهترنمازجمعه هست، گفت: پیگیری جهت حضور واکسیناسیون سیار، مواکب حسینی، پزشک آدینه، ایستگاه انتقال خون و... از جمله اقدامات صورت گرفته درجهت خدمت رسانی به مردم است.

کد خبر 1153530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha