برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور در سفر به گلستان/ وزرا به کدام شهرستان‌ها می روند؟

در سفر یکروزه رئیس جمهور به استان گلستان که فردا (جمعه ۱۳ اسفند) برگزار می شود جمعی از وزرا و معاونان رئیس جمهور نیز او را همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، فردا (جمعه ۱۳ اسفند) حجت الاسلام رئیسی، رئیس دولت سیزدهم به همراه جمعی از معاونان و وزرا به استان گلستان سفر می کند تا از نزدیک برخی نیازها، چالش ها و مشکلات این استان را بررسی کند.

 

در این سفر همانطور که اعلام شد تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور، دکتر سیدابراهیم رئیسی را همراهی می کنند.

 

حضور در شهرستان، بازدید از پروژه های نیمه کاره و اثرگذار در استان و در نهایت تصمیم گیری ویژه درباره این پروژه ها جزو اهداف این بازدیدهاست.


فردا سیداحسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارای در شهرستان علی آبادکتول، دکتر عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های رامیان و آزادشهر  حضور خواهند یافت.

 

دکتر عبدالملکی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان های مینودشت و گالیکش و دکتر ساداتی نژاد؛ وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های کردکوی و بندرگز می روند.

 

هم چنین مهندس ضرغامی؛ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان گنبدکاووس، مهندس محرابیان؛ وزیر نیرو نیز در شهرستان های گرگان و آق قلا حضو  خواهد یافت.

 

هم چنین دکتر سجادی؛ وزیر ورزش و جوانان در شهرستان‌های مراوه‌تپه و کلاله، دکتر مدنی؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم در شهرستان های ترکمن و گمیشان حضور پیدا می کنند.

 

علاوه براین مهندس قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی و دکتر خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به منظور بررسی مسائل و مطالبات حوزه تخصصی در سطح استان حضور خواهند یافت.

 

همچنین دکتر اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور، دکتر مرتضوی؛ معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دکتر وحیدی، وزیر کشور و دکتر میرکاظمی؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسات و بازدیدها، رئیس جمهور را همراهی می کنند.

 

کد خبر 1153543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha