تزریق روحیه امید در جامعه از اهداف شورای اطلاع رسانی باشد

رفیعی گفت: شورای اطلاع رسانی باید با ترسیم اطلاع رسانی، ساماندهی گردش اطلاعات روح تازه‌ای در فضای اطلاع رسانی استان بدمد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: متأسفانه وضعیت مناسبی در اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی و شورای اطلاع رسانی نداشته ایم و لازم است با فعال کردن کمیته‌های این شورا و با استفاده از ظرفیت قانونی آن، در مردم امید ایجاد کنیم. 

 


ابوالفضل رفیعی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در فضای مجازی خاطرنشان کرد: با طرح درست و شفاف خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی درکنار پاسخگویی دستگاه های اجرایی، موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

 

 

وی افزود: شورا باید با ترسیم اطلاع رسانی، ساماندهی گردش اطلاعات روح تازه‌ای در فضای اطلاع رسانی بدمد.  

 

این مقام مسئول با تاکید به تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌های استان افزود:  باید توجه ویژه‌ای در امر آموزش در امور رسانه ای صورت گیرد.

 

 

وی تأکید کرد : اهل قلم، خبرگزاری‌ ها و رسانه‌ها براساس وظیفه و مسئولیت  اجتماعی که نسبت به کشور و استان برعهده دارند، باید در کنار انعکاس حوادث و رویدادها، به ایجاد امید و نشاط در فضای عمومی استان بپردازند.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به نقش مهم شورای اطلاع رسانی استان گفت: فعال شدن کمیته‌های تخصصی می‌توانند کمک شایانی در فعال و پویا شدن شورا داشته باشد. 

 

 

امراله حسنی ضمن اشاره به ساختار کمیته‌های تخصصی افزود: در ذیل فعالیت این کمیته‌ها اقدامات موثری در راستای اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی صورت خواهد گرفت . 

 

 

این مقام مسئول افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته‌ سیاسی با مسئولیت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، کمیته اجتماعی با مسئولیت مدیرکل دفتر امور اجتماعی، کمیته برنامه‌ریزی با مسئولیت مدیرکل بحران و کمیته اقتصادی با مسئولیت یکی از مدیران کل معاونت امور اقتصادی استانداری می باشد. 

 

 

حسنی ضمن اشاره به استفاده‌ از ظرفیت مجموعه‌های مردمی افزود: در نظر داریم در حوزه اطلاع رسانی و ارتقاء سواد رسانه با استفاده از ظرفیت 380 کانون فرهنگی و هنری مساجد اقدامات ویژه‌ای علی‌الخصوص در حوزه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است انجام دهیم.

کد خبر 1153545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha