ملت ایران ملتی شکست ناپذیر است

آیت الله فلاحتی ملت ایران را ملتی شکست ناپذیر دانست و گفت: ملت ایران سعادتمندترین ملت جهان و آمریکایی ها ذلیل ترین و تشنه تحقیر ملت ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، آیت الله «رسول فلاحتی» در هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم " فرهاد خوشه بر " که عصر امروز ( پنج شنبه، ۱۲ اسفند) در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد، گفت: اینگونه مجالس با توجه به اینکه بیش از ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد موجب شد تا دل های مردم دنیا و اهالی مقاومت مستحکم شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه ملت های مستضعف جهان است، تصریح کرد: ملت ایران بذر امید و آینده ای روشن را در دل ملت ها ایجاد کرد و امروز نظام اسلامی مفتخر است به وجود مردمی دیندار و فهیم که در هیج جای دنیا از چنین شرایطی برخوردار  نیست.

 

ایت الله فلاحتی با اشاره به تهدیدهای گوناگون دشمنان در چهاردهه اخیر که توانسته به اقتدار و عظمت ملت ایران بیفزاید، خاطرنشان کرد: مولفه های این نظام در تاریخ معروف است و ملت ایران همیشه تهدیدها را تبدیل به ظرفیت می کند.

 

وی اولین مولفه ای که بعد از آمدن اسلام موجب شد که جامعه ایرانی از یک جایگاه برجسته ای برخوردار شود را آموزه های دینی و توحیدی عنوان و تصریح کرد: مردم ایران مردمی بصیر، هوشمند، اهل عقل و اندیشه هستند و ملت ایران در سایه تربیت اسلام و مکتب اهل بیت(ع)و در سایه تعالیم رهبر عظیم الشان توانست هم تهدیدات را تبدیل به ظرفیت کند و هم  جایگاه پرعظمت خود را ارتقا دهد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین و اینکه مردم اوکراین گروه گروه کشور خود را ترک کردند، اظهار کرد: در یک مقایسه نابرابر این است که ملت ایران در آغازین روزهای انقلاب خود را ممارست می کرد تا به جای فرار کردن به مرزهای جغرافیایی، به جبهه ها هجوم ببرند.

 

ایت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران مایه خشم و نفرت قدرت های سلطه و مایه امید برای ملت های مستضعف است و این جایگاه به آسانی به دست نیامده است، افزود: توجه به مکتب خدا، قرآن، جهاد و آخرت از عوامل اقتدار ملت ایران است که جوانان این مرز و بوم برای دفاع از مرزهای دینی، معنوی، عقیدتی و اهل بیت جان خود را نثار کردند.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین پیام به سلطه طلبان عالم این است که ما راه خود را پیدا کرده ایم و انقلاب اسلامی سخت ترین حوادث و بحران ها را سپری کرده است، اذعان کرد: مقاومت همراه با آگاهی عامل مهم دیگری است که ملتی برای رسیدن به هدفش استقامت کند بشارت سعادت دنیا و آخرت نصیبش می شود و ملت ایران سعادتمند ترین ملت جهان و آمریکایی ها ذلیل ترین و تشنه تحقیر ملت ها هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عامل مهم ظرفیت نیروی انسانی و اینکه جامعه ایرانی با وجود همه بحران ها، در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: رهبری ستون خیمه نظام اسلامی است که این رهبری بود فتنه ۸۸ را مدیریت کرد وفتنه ۸۸ محصول چهل سال تلاش اتاق فکر دشمنان بوده و به همین دلیل رهبری تاکید می کنند که فتنه ۸۸ واکاوی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به این نتیجه رسیدند که ملت ایران ملتی شکست ناپذیر است، خاطرنشان ساخت: آموزه های دینی، بصیرت و مقاومت ملت ایران و رهبری سه عنصر مهم اقتدار ملت ایران است و دشمنان در حال خفه شدن هستند و این ملت با این همه عظمت و شکوه هیچ نقشه ای نمی تواند ملت را از ارکان های انقلاب دور کند.

کد خبر 1153550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha