برگزاری بیست و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت مواد غذایی لرستان

بیست و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت مواد غذایی لرستان با محوریت رصد و پایش بازار ایام پایانی سال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بیست و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت مواد غذایی لرستان با حضور مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل جهاد کشاورزی و مسئولین ذیربط در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

 

این جلسه که براساس تاکید استاندار لرستان دکتر زیویار مبنی بر رصد و پایش بازار ایام پایانی سال و برنامه ریزی جهت ذخیره سازی و توزیع کالاهای اساسی برگزار شد.

 

در این نشست، میزان موجودی کالاهای ضروری نظیر برنج، روغن ، شکر، مرغ، گوشت قرمز، میوه تنظیم بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است، در ادامه «صفری راد»، اظهار داشت: تصمیمات ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی باید در زندگی مردم تاثیر ملموس داشته باشد و مردم اثرات این تصمیمات را احساس کنند.

 

کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تأمین شده است

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی هایی که از میزان مصرف مردم در ایام پایانی سال به عمل آمده، کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارهای استان ذخیره شده است و از این نظر مشکل خاصی نداریم.

 

صفری راد بیان کرد: در روزهای پایانی سال علاوه بر موجودی انبارها هر زمان کمبودی در بازار احساس شود در اسرع وقت تامین خواهد شد و اقدامات لازم در رابطه با تامین نیاز بازار و رفع کمبودها صورت گرفته است.

کد خبر 1153551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha