ممنوعیت ورود مسافران نوروزی فاقد مدارک تزریق دُزهای واکسن کرونا به گیلان

آذرپور گفت: برابر قوانین ابلاغی ورود مسافران نوروزی فاقد مدارک تزریق دوزهای واکسن کرونا به استان ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حمید آذرپور» عصر امروز(پنجشنبه، 12اسفند) در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در محل فرمانداری برگزار شد با تأکید بر حفظ سلامت عمومی جامعه در جریان سفرهای نوروزی اظهار کرد: بنابر سیاست‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و تأکیدات استاندار مبنی بر حفظ سلامت عمومی جامعه، برابر قوانین ابلاغی ورود مسافران نوروزی فاقد مدارک تزریق دزهای واکسن کرونا به استان ممنوع خواهد بود.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه تزریق دز سوم واکسن مورد تاکید است افزود: از شهروندان گیلانی درخواست می‌شود با توجه به حضور گردشگران در ایام نوروز واکسیناسیون را جدی بگیرند.

 

وی گفت: حفظ و ارتقاء سیمای شهرها در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا نصب هرگونه بنر باید با هماهنگی میراث فرهنگی انجام بگیرد.

 

آذرپور تصریح کرد: هر دستگاه نماینده تام‌الاختیار خود را معرفی کند تا آمارهای مورد نیاز به دبیرخانه ستاد ارسال شود.

 

در ادامه «علیرضا مهرگان» هدف از برگزاری این جلسه را توسعه صنعت گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها در راستای ارائه خدمات برای رفاه حال مسافران عنوان کرد.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: انتطار می‌رود در اجرای برنامه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت باشد و با برنامه‌ریزی بازدیدها و نکات مورد نظر ستاد خدمات سفر شهرستان به نحو احسنت انجام پذیرد.

کد خبر 1153559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha