جشن ولادت سرداران کربلا در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فنایی گفت: جشن ولادت سرداران کربلا، امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«غلامحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه شعبان و برگزاری جشن‌های سرداران کربلا، ویژه برنامه جشن نیز در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه این ویژه برنامه در سه روز(شنبه، یکشنبه و دوشنبه) از 14 تا 16 اسفند برگزار می‌شود افزود: سخنرانان این برنامه حجت‌الاسلام ترکی و حجت‌الاسلام آزموده و مدیحه‌سرایان عباس بابایی و مرتضی عبدی هستند.

 

وی زمان برگزاری این برنامه‌ها را بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء عنوان کرد و گفت: کلیه مراسم‌هایی که در این مسجد برگزار می‌شود همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی است.

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه پاسداشت و گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) است که تلاش می‌شود در این جشن ابعاد مختلف سیره زندگی حضرت امام حسین(ع) برای حضار تبیین شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با دعوت از کلیه مردم ولایت‌مدار شهر شاندرمن برای حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی با الگو گیری از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا از دیگر اهداف این مراسم است.

 

کد خبر 1153564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha