شهدا با تاسی به سیره امام حسین (ع)، جان خود را در راه اسلام هدیه کردند

حجت الاسلام جعفری گفت: همه شهیدان با تاسی به سیره امام حسین (ع)، جان خود را در راه اسلام هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «جواد جعفری»، در مراسم سی امین روز شهادت شهید «علی اکبر رنجبر» که امروز (پنج شنبه ۱۲ اسفند) در پاشگاه «کفترک» منطقه «کفترک» شیراز برگزار شد، در وصف شهید گفت: همه شهیدان با تاسی به سیره امام حسین (ع)، جان خود را در راه اسلام هدیه کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه وقتی به آیات قرآن نگاه کنیم به صبر اشاره شده است و صبر یکی از راه های بهشت است، تاکید کرد: اگر قرار است به مقام صابرین برسیم باید صبر پیشه کنیم و صبر سه مرحله دارد که ابتدای آن صبر بر مشکلات، گرفتاری ها و فراغ ها، انسان صبر در مواجهه با گناه و لغزش داشته باشد و جلوی به گناه افتادن خود را بگیرد و به نفس لگام بزند تمام این ناهنجاری ها به همین خاطر است و مرحله عالی صبر اینست که نفس را برای طاعت و بندگی خدا وادار کند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید برای این مرز و بوم آماده شهادت در راه خدا باشیم، اظهار کرد: حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا 18 داغ دید که یکی از آن کمر یک نفر را می شکند ولی ایشان با صبر اجازه نداد پیام عاشورا مورد غفلت واقع شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: شهدای کربلا به حسن عاقبت رسیدند چرا که شهید زندگی کردند و اگر کسی شهید شد بدانید شهیدانه زیسته که توانسته به مقام رفیع شهادت برسد.

کد خبر 1153565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha