جشن‌های نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، برگزاری جشن‌های نوروز را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی استان عنوان کرد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در بازدید از موزه‌ها، اماکن تاریخی و سطح شهر سنندج، اظهار کرد: با توجه به اینکه کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های میزبان مسیرگردشگری برای آیین‌های نوروزی انتخاب شده است، باید بهتر از سالهای گذشته با خدمات‌رسانی مناسب برابر ضوابط ستاد کرونا، رضایت‌خاطر مسافران و گردشگران به استان فراهم شود.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: دست‌اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی باید با رعایت موازین و مقررات موجود، به نحوی برنامه‌ریزی کنند که علاوه بر خلق نوروزی شاد، هویت مردم کردستان و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز به مسافران و گردشگران معرفی شود.

 


وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود استان‌های غربی کشور با بیشترین پیک مسافر در ایام نوروز مواجه شوند، عنوان کرد: بر همین اساس مقدمات لازم برای پذیرایی از گردشگران و بازدیدشان از اماکن تاریخی و طبیعی در استان به نحو احسن انجام شود.

 


رمضانی ضمن تاکید بر بسیج تمامی ظرفیت های استان کردستان، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های استان کردستان امری ضروری است و باید با تعامل و همکاری میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

 


در جریان این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران کل استان، فرماندار و شهردار سنندج انجام شد، از موزه سنندج، خانه کرد و ورزشگاه ۲۲ گولان بازدید به عمل آمد.

کد خبر 1153573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha