مشورت و نظرخواهی مسئولین از نمایندگان مردم خارج از مصادیق دخالت است

حجت الاسلام موحد مشورت و نظرخواهی مسئولین از نمایندگان مردم را خارج از مصادیق دخالت دانست و گفت: ما به عنوان نماینده هم استانی های عزیزمان در قبال مسائل مختلفی که با زندگی و معاش آنان مرتبط است باید پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت مجمع نمایندگان طلاب کهگیلویه و بویراحمد همایش طلاب و فضلای استان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های دارالشفا برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سید حاجی محمد موحد» در این همایش، گفت: با توجه به مسائل و مشکلات کشور در سال های اخیر، حل چالش های اقتصادی نیازمند روحیه ای جهادی و برنامه ریزی مطابق با اقتصاد مقاومتی است.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی بودجه بندی ها از ضروریات کشور بوده و نمی توان آنها تغییر داد، همه نمایندگان مجلس در پی توزیع درست بودجه در بخش های مختلف نظام هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه دخالت نمایندگان در اموری همچون عزل و نصب مسئولین اجرایی استان ها باید در وهله نخست دید معنا و مفهوم دخالت چیست؟

 

حجت الاسلام موحد مشورت و نظرخواهی مسئولین از نمایندگان مردم را خارج از مصادیق دخالت دانست و ادامه داد: ما به عنوان نماینده هم استانی های عزیزمان در قبال مسائل مختلفی که با زندگی و معاش آنان مرتبط است باید پاسخگو باشیم.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شناسایی افراد خبره و توانمند و ارائه مشاوره به مسئولین دولتی در انتخاب و انتصاب افراد داری شایستگی و لیاقت یکی از وظایف نمایندگان است.

 

وی با اشاره به لزوم تکریم افراد دارای روحیه جهادی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، گفت: ما دست افرادی را که نوکر و خدمتگزار مردم باشند، می بوسیم.

کد خبر 1153609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha