ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیت در راستای حل مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

روشنفکر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها بر دو مقوله «فرهنگ و اقتصاد» تاکیدا جدی داشته اند، گفت: باید از ظرفیت روحانیت در راستای حل مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی استان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت مجمع نمایندگان طلاب کهگیلویه و بویراحمد همایش طلاب و فضلای استان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های دارالشفا برگزار شد.

 

«مهدی روشنفکر» در این همایش گفت: نقش آفرینی خوب روحانیت در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب در ارتقای فرهنگ کشور قابل تحسین است.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر دو مقوله «فرهنگ و اقتصاد» تاکید جدی داشته اند و باید از ظرفیت روحانیت در راستای حل مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی استان استفاده شود.

 

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم تا چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های اقتصادی و فرهنگی را بر اساس حکم دین و عقل مورد بررسی و ترمیم قرار دهیم.

 

روشنفکر با تاکید بر اهمیت «جهاد تبیین»، گفت: باید در حوزه های خدمات رسانی نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته روشنگری و اطلاع رسانی شود و این کار به وسیله مبلغین دینی قابل اجرا است.

کد خبر 1153611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha