۳۸۵۰ میلیارد تومان سهم بخش کشاورزی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان/ پرورش میگو در استان توسعه می یابد

ساداتی نژاد گفت: ۲۵ درصد اعتبارات مصوب سفر امروز رئیس جمهور به استان گلستان معادل ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرگز، «سیدجواد ساداتی نژاد» صبح امروز«جمعه ١٣ اسفند» در بازدید از این شهرستان اظهارکرد: گلستان قطب کشاورزی و دامپروری در کشور بوده و نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد.

 

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تصویب 3 هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های بخش کشاورزی گلستان گفت: 25 درصد اعتبارات سفر امروز رئیس جمهور به استان گلستان به بخش کشاورزی اختصاص یافته است که می تواند تحول خوبی در این بخش ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه زهکشی یکی از پروژه های مهم در استان گلستان است از اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به این پروژه خبر داد.

 

ساداتی نژاد به توسعه شیلات و اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به این بخش خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت پرورش ماهیان خاویاری و میگو در استان گلستان انتظار داریم با اختصاص این اعتبار ظرفیت تولید ماهیان خاویاری از 30 تن به 3 هزار تن و ظرفیت تولیدات شیلاتی از 20 هزار تن به 50 هزار تن در این استان افزایش پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بودجه خوبی هم برای پروژه های گلخانه ای، آبیاری های نوین، زیرساخت های شهرک های کشاورزی، دامپزشکی و غیره در استان گلستان دیده شده است.

 

کد خبر 1153639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha