مانعی برای اجرای طرح گردشگری آشوراده وجود ندارد/ رئیس جمهور دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد

ضرغامی با اشاره به دستوراتی که رئیس جمهور در بازدید امروز خود را از جزیره آشوراده صادر کرد، گفت: هیچ مانعی برای اجرای طرح گردشگری آشوراده وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرترکمن، «عزت الله ضرغامی» امروز «جمعه ١٣ اسفند» در حاشیه بازدید از جزیره آشوراده، آن را ظرفیتی بی نظیر برای کشور دانست و اظهارکرد: این جزیره ساحل خوبی برای شنا و تفریحات دریایی دارد که باید از آن بهره برداری کرد.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مساحت 700 هکتاری جزیره آشوراده گفت: با بازدیدهایی که انجام دادیم اکثر نقاط این جزیره آماده ایجاد تأسیسات گردشگری است اما متأسفانه در پیچ و خم نظام های اداری و برخی شوراها که هرکدام حرف خود را می زنند، گرفتار شده است.

 

وی افزود: امروز در جلسه با رئیس جمهور مشکلاتی که درباره گردشگری جزیره وجود دارد، بررسی و مشخص شد برخی مطالبی که گفته می شود ممکن است در جای خود نکته مثبتی داشته باشد اما سرجمع همه این حرف ها منجر به این شده تا این امکان عظیم و خدادادی معطل بماند.

 

ضرغامی با اشاره به اجرای طرح در 22 هکتار از مساحت جزیره آشوراده گفت: طرح مقدماتی فراهم و جانمایی ها مشخص شده و همچنین خدمات و سرویس های مختلف گردشگری و تفریحی که همه دنیا روی آن سرمایه گذاری می کند هم تعیین شده است.

 

وی گفت: مسائل مربوط به اجرای طرح گردشگری تا حدود زیادی حل شده و با توجه به تصمیمات رئیس جمهور به زودی طرح را نهایی خواهیم کرد.

 

کد خبر 1153677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha