سفر یک روز معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما به تیران

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما برای شرکت در همایش «در امتداد راه شهدا« به تیران سفر کرده و در این سفر یک روز از سه باب کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان نیز بازدید داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همایش «در امتداد راه شهدا« که با هدف تجلیل و تکریم تلاش ها و همت جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی در جبهه های جنگ نرم و خدمت به مردم برای اعتلای نظام و جامعه برگزار شد.

موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، کانون فرهنگی و هنری امام حسن(ع) تیران، اداره ورزش و جوانان و امور کانون های مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در امر اجرای این رویداد فرهنگی همکاری و مشارکت داشتند.

 

«راه شهدا ادامه دارد....« شعار این همایش بود که به  مجاهدت جوانان برگزار و سخنران ویژه این برنامه «جلال ریزانه« عضو هیات علمی دانشکده آینده پژوهی و معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما بود.

«علی محمدی کیا« سرپرست فرمانداری تیران و کرون نیز دیگر سخنران این برنامه بود که موضوع مجاهدت و فعالیت فرهنگی و هنری را مورد بررسی قرار داد و از نسل جوان خواست تا این مسیر را ادامه بدهند.

وی ادامه داد: تقویت و توسعه امکانات و خدمات در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تشکل های مردم نهاد برای اعتلای جامعه نیاز است.

 

«اکبر مهدی زاده« مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) انسجام و همدلی بین نهادهای فرهنگی را مقوله ای ارزشمند برای خدمت به مردم و تقویت فعالیت های اجتماعی جوانان دانست.

 

*تجلیل از مدیران مسئول، دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان، خیرین و مسئولان جوان محور

 

اجرای گروه سرود کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیز آباد یکی از ابعاد برنامه های این همایش بود که در حضور جمع اجرا و از تلاش های مدیر مسئول این مرکز نیز تقدیر شد.

علی معینی، کارشناس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون، علیرضا دادخواه رئیس شورای اسلامی شهر تیران، اکبر مهدی زاده مدیر مسئول کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران و مریم شهیدی مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری

شهدای عزیز آباد با اهدا لوح تقدیری از سوی معاون ستاد فهما از آنان تقدیر و مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع)، غدیر، آیت الله امامی و آیت الله مظاهری، موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا، جمعیت دستان زندگی، پایگاه سفیر تیران و خیرین

فرهنگی مورد تجلیل فرماندار تیران و کرون قرار گرفتند.

سه تن از جوانان فعال روستایی نیز به دلیل فعالیت های اجتماعی تجلیل شدند.

این همایش در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) کوهان واقع در بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون در بافت تاریخی و در مجاورت روستاهای عزیزآباد و قره تپه برگزار شد.

 

 

*بازدید از کانون های مساجد تیران و کرون

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما در ادامه این سفر از سه باب کانون فرهنگی و هنری مساجد تیران بازدید و برای تقویت فعالیت های آنان مشاوره و قول مساعد داد.

کانون های فرهنگی و هنری غدیر، آیت الله مظاهری و آیت الله امامی از جمله کانون های مورد بازدید بود که نشست با برادر آیت الله امامی برادر امام جمعه فقید تیران و همچنین نشست با مدیران دفتر  نماینده مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر برنامه های این سفر بود.

کد خبر 1153697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha